Založ si blog

Občania Slovenska, netolerujte komunizmus u seba, na úradoch už vôbec !

Komurad 003KomurslovPo dlhých rokoch som zavítal na úrad v Prešove a ovanul ma duch komunizmu.
 
To je taký, kde smrdí korupcia a občan je handra zaujímavá chvíľku pred voľbami.
 
Podrobnosti k téme nájdete v predchádzajúcich dvoch blogoch.
 
Takže najšéfa dopravy som osobne nestihol, zatelefonoval som mu.
 
Dobrý, tu Luterán, tam Luterán ?
 
Áno.
 
Popisujem problémy na úrade dopravy v Prešove v poradí bordel ako v tanku, nízka úroveň služieb, dlhá čakacia doba, neochota pracovníkov, drahé nekontrolovateľné služby a problém s fotením, pričom som predložil k foteniu potrebný doklad.
 
Najšéf je vcelku ústretový, ochotný komunikovať a vyzerá to tak, že o väčšine problémov aj niečo vie.
 
Fotenie, žiadny problém, dokonca sa tvári, že by to úradu mohlo pomôcť.
 
Mám prísť, najlepšie po pracovnej dobe, aby sme nerušili a môžem si nafotiť, čo budem potrebovať.
 
Čo sa stohov papiera týka, najšéf o nich vie, ospravedlňuje sa, pracuje na tom, budú nové priestory na skladovanie.
 
Neodpustím si poznámku, načo toľko zbytočných papierov, najšéf, to je mimo nás, to už je otázka na tých hore.
 
Pýtam sa na nízku úroveň služieb, za 106 eur nejasné, zdĺhavé vybavovanie až 30 dní a prečo to tak vôbec je.
 
Najšéf sa ospravedlňuje, že má málo ľudí, jeden človek vypadol, zatiaľ ho nahradil mládenec v košieľke, ktorý robí zázraky.
 
Len je z toho potom taký unavený a nervózny až ho hlava bolí a ospravedlňuje sa za jeho konanie.
 
Pýtam sa, koľko vybavenej agendy sa dá schovať pod slovo zázrak za jeden deň u úradníka na úrade dopravy v Prešove.
 
Najšéf mi vysvetlí ako v utorok 9.7.2013 úradník urobil 16 spisov, čo je rekord.
 
Na rekord sa mi to zdá smiešne málo, za 8 hodín naťukať 16 čohosi, tak mi to začne objasňovať.
 
Viete, je to veľmi zložité, je to online cez ministerstvo a keď je problém s jednou položkou ako minule, ministerstvo nám to riešilo 2 dni.
 
Čo sa robilo dva dni, to je tajomstvo.
 
Na každú moju otázku reaguje najšéf vcelku bystro, slušne, aj tak, že prizná svoje obmedzené úradnícke možnosti v štýle, lebo to tí tam hore.
 
Tiež mi povie, ja som štátny úradník, môžem si niečo myslieť ako občan, ale v práci musím veci urobiť podľa nariadení a predpisov.
 
Ďalej mi vysvetlí, aký zložitý je náš legislatívny systém, ako parlament často mení zákony a predpisy a pod…. klišé 
 
Ešte sa pre istotu a čistotu pýtam, ako dlho je najšéf a ako svoju pozíciu obsadil.
 
Vraj rok a bolo to cez riadne konkurzné konanie.
 
Idem k jadru veci, mňa úradnícke „kecy“ nezaujímajú. 
 
Keď príde k nám hocikto i úradník, aby sme mu poskytli službu, posadíme ho, vyriešime v mžiku, lebo ak nie, kašle na nás a ide ku konkurencii.
 
Ak zaplatím na úrade dopravy 106 eur za akýsi prepis údajov do počítača a jeden vytlačený papier, chcem vedieť, čo a dokedy za tie nenormálne peniaze dostanem.
 
Viem si ako občan kontrolovať stav svojej žiadosti podanej 10.7.2013 o 13.00 na úrade dopravy PO, napríklad elektronicky ?
 
Nie je možné, že úradníci uprednostnia kamaráta, známeho, alebo robia naschvál pomaly, naprieky, vymýšľajú prekážky, len aby získali všimné ?!
 
Najšéf to odmieta, korupcia možná nie je, neexistuje, je to všetko v systéme a vraj prísne kontrolované.
 
Viem si to teda ako občan skontrolovať napríklad cez internet ?
 
Nie, to sa nedá.
 
A kto to kontroluje ?
 
No predsa ja najšéf, ako zodpovedná osoba…
 
Už si ani nepamätám, čo mi v tej chvíli prebleslo hlavou, radšej to ani nenapíšem, cenzúra by mi to riadne spočítala.
 
Úrad dopravy a pána najšéfa čoskoro navštívim a možno to tam medzitým trocha aj upracú, aspoň čo sa šanónov týka.
 
Čo sa profesionálnych zamestnancov týka na úrade, tým najmenším a slušným nezávidím, ale dávam im časť viny na tomto komunistickom bordeli.
 
Čo sa straníckych úradníkov a šéfov týka, to už je iná káva, rád by som videl konkurzy ich rodnou stranou dirigované.
 
To asi ťažko, to by bolo len pre silné žalúdky..
 
Všetkým, ktorí napriek uvedeným faktom nepochopili ako slovenský komunizmus 2013 funguje, dám jednu dobrú radu.
 
Zoberte si feudalizmus, kapitalizmus, socializmus, pripojte dnešné Slovensko, riadne zamiešajte a máte komunistický bordel.
 
A všetkým,  ktorí sa pýtajú, čo si ten človek  dovoľuje, dám ešte jednu radu.
 
Nebuďte ovce, myslite na svoje deti, vnukov a niečo urobte, inak Vás slovenský komunizmus zadlávi.
 
Ja som aj za Vás urobil to, čo ste čítali a aj toto  http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/documents/cm/702/702325/702325en.pdf

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3928322x
Priemerná čítanosť článkov: 4785x

Autor blogu

Kategórie