Založ si blog

Porazí SERPOM77 ústavu a občanov SR a ČR ? ! (2)

Občania sú zúfalí, majú strach a len máloktorí nájdu odvahu na takéto svedectvo ako urobila pani L.K. zo Zvolena.

“ Srdečne pozdravujem! Prepáčte že vás zaťažujem svojou otázkou, ale vy jediný ste podľa obsahu vašich článkov boli (a predpokladám že dodnes ste) v odboji proti manipulácii, ktorou my, klienti Skylinku prechádzame.
Ja som osamelo žijúca žena bez znalosti problematiky, ktorá neotvárala časopis Skylink, ale ho priamo dávala do zberu papiera, takže mi uniklo, že mám komusi čosi platiť – naivne si mysliac, že som v r. 2009 kúpou paraboly na 2 satelity, karty Skylink 03436… a prehrávača BigSat BBS-S 67CR urobila dosť na to, aby som mala tel. príjem „nadlho“. V druhej polovici októbra ma odpojili od väčšiny c-s programov, po prvom šoku som si na to zvykla a keby mi ostali iba stv1, stv2, čt1 čt2 čt24 a ta3 – stačilo by mi to.

Neviem, kto by mi poradil, preto sa obraciam na vás. po neúspešnom pokuse získať odpoveď na „parabola.cz“, kde som asi stúpila do „hniezda“ priaznivcov skylinku, prípadne zdatných, ale i značne arogantných TV maníkov, ktorí majú svoje spôsoby používania blockerov, majú „správne“ karty a neplatiči ako ja ich obťažujú… som zašla i k svojmu predajcovi vo ZV dúfajúc, že niečo poradí. Okrem poslúchnutia príkazov skylinku mi neporadil, žiaľ, nič.
Od r. 2009 som nezamestnaná a akékoľvek skrivodlivosti sa mi protivia až tak, že nedokážem kráčať s davom a poddať sa tlaku. Preto vás prosím o váš názor, čo sa stane po 3. decembri (to bol nejaký termín na definitívne vypnutie cryptoworks vysielania)? dokedy mi teoreticky môže ísť príjem verejnoprávnej STV? naozaj by mi stačila IBA tá, avšak keďže som si ani nekúpila kartu výmena za 24 €, predpokladám, že som jeden z mála ľudí, čo definitívne príde o TV vysielanie hoci povinnosť platiť koncesionárske poplatky mi ostane. ako toto neriešiteľné riešiť? kde to žijeme? prečo u nás vždy niekto vymyslí nejaký tunel na pohodlných a manipulovateľných Slovákov (a čechov)? hnusí sa mi platiť niečo čo má slúžiť na obohatenie špekulantov, príp. subjektu akokoľvek spojeného so známou slov. fin. skupinou. a súčasne si myslím, že VEĽMI jednoduchá čítačka karty BigSat BBS-S 67CR i tak nebude kompatibilná s Irdeto kartou, ďalej, že zmena kódovania kvôli hackerom znie do budúcnosti mierne nedôveryhodne, pretože si viem predstaviť, že i toto kódovanie bude raz prelomené, predtucha, že sa SERPOm bude pravidelne hýbať smerom nahor (keďže podnikateľská skupina zistila, že tento štát svojich občanov nebráni), že karta Výmena môže byť „dočasná“ a o rok a pol sa možno dozvieme, že si ju musíme vymeniť za inú, opäť platenú kartu. človek, proste po tomto podvode už nemôže žiť v nádeji, že bude pokoj, skôr šípim že so slovom skylink sa bude spájať neistota, nepokoj a ďalšie sklamania. Keby som vedela kde a ako sa pripojiť k hromadnému protestu, urobím to. keby som vedela ako si dať na balkón vlastnú starú TV anténu, urobím to. Už v r. 2008, keď Stav a byt. družstvo bez milosti odrezalo spoločnú anténu na činžáku, a ja som ostala bez TV, sa mi zdalo, že je to „vysoká politika“, že mal niekto záujem donútiť všetkých proti našej vôli „investovať“ do satelitu alebo káblovky, takže sa stav. družstvo vlastne stalo „naháňačom“ klientov súkr. spoločnostiam. Mnohí z takýchto ľudí (v tom počte i ja) sme chceli IBA verejnoprávnu TV, za ktorú platíme koncesionárske p. PRECO u nás vôbec nefunguje ochrana spotrebiteľa, prečo nefunguje právo? čo za kocúrkovo to je, že človek MUSI platiť koncesiu i v prípade že vďaka kauze Skylink a osobnému odporu voči nej, prišiel o príjem TV programov?
Prepáčte, mala som byť stručná, nepodarilo sa mi… Tušíte, dokedy mi nešťastná nevymenená karta cryptoworks 03436 bude poskytovať tých niekoľko kanálov? Radíte mi kúpiť si kartu Výmena?
Predpokladám, že denne dostávate desiatky mailov so žiadosťou o radu a pomoc.Srdečne ďakujem, ak ste si našli čas i na tento. Prajem veľa úspechov v práci i osobnom živote! Ľubica K. Zvolen „.


Pani Ľubica, ja sám a mnohí ďalší sa snažíme ako sa  len dá v tomto Kocúrkove od Čiernej nad Tisou až po Aš. Všetky naše aktivity, rady, informácie nájdete na internete. Stačí zadať do google slová slovsat, solideurope.

 

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3923690x
Priemerná čítanosť článkov: 4779x

Autor blogu

Kategórie